su manje

↑ Grab this Headline Animator

Wednesday, February 8, 2012

Ikan Bakar Special

Senagnya bakar guna kualai tak yah nak cari arang dan tempurung kering.......
Sempene Maulidul rasul ....su pun ada la buat sikit jejajuan untuk adik beradik su ekekekekekk
Menu tak banyak sekadar untuk penuhi ruang di meja makan sahaja..
Ikan bakar......
Seawal pagi su manje dah ke pasar untuk mencari ikan tuk buat bakar....ekekekkekekek
Banyak jugak pilihan tak tau mana satu nak ambik rambang mata dengan ikan yang macam-macam ada...
dalam kepala dah setting ikan bakar ikan bakar...
Tapi tak tau nak bakar ikan pe......
em...............
So ambik keputusan...ikan kembung .....jecket dan pari menjadi pilihan......ambik punya ambik...
time bayar terkezut su........ RM 79.34 sen adoi..!!!!!!!!! koyak gak rasanya tapi tak pe untuk sambutan maulidur rasul su sanggup berbelanja lebih ...lagi pun bukan orang lain yang datang..........adik beradik dan ipar duhai sekali.....mesti sronok...
Ikan Bakar sumanje...ekekekekekekekkekeke leh kot bagi tajuk tu.....
Yang penting su tak pandai nak nyalakan api..
jadi su guna kuali je....
ekekekkekekekekekek
advance tak cara su nie...
Cepat ,mudah dan praktikal lagi bersih dan menjimatkan tenaga....(bukan wang ringgit tau...)

6 comments:

Adikcute said...

hi.................

Khaza said...

Abic baca2 jadi laper liat ikan bakar...thanks ah makan dulu ah

kunjung balik ya ^^

Khazanah said...

bic baca2 jadi laper liat ikan bakar...thanks ah makan dulu ah

cendoi manis said...

cedapnyeeeee...nak skeettt...

Seri Bahasa said...

share2 la ikan bakar tu ngan kita...

McNa said...

lapar lok tgk post nie
huh
http://mcna-health.blogspot.com/