su manje

↑ Grab this Headline Animator

Wednesday, April 20, 2011

Cicak Tokek Penawar HIV...?



Adakah benar cicak tokek boleh dijadikan penawar bagi penyakit HIV...?
em....
Bukti saintifik masih belum sumanje ketemui...dan pendedahan kebenaran masih dicari hingga ke hari ini.....
Banyak gambar-gambar yang su temui di internet..adalah sama...tak real punya live.....
em....so...
Sumanje bagi gambar yang real dan yang sumanje tangkap sendiri ....
Bagi yang nak tahu lebih lanjut...Bolehlah contack tuan punya ...cicak tu..di talian 019-3735304
Sumanje tolong promote je disini..
Untuk Info su Jumpe kat sini tentang Tokek penawar HIV

5 comments:

Sari Yusa Ibrahim said...

hi... geli ngan cicak..

ainnoraini said...

kat umah pun ade cicak...

geli tu...mcm lembik jer badan dia..

salam ziarah terima kasih sudi singgah & folow ye...

Cik Shiqa said...

ngeee geli jugakk.

Kak Rosaliza said...

assalam sumanje...akk pun geli ngan spisis cicak ni, tp mahalkn kalo org jual

~~su manje~~~ said...

@saru yusa Ibrahim.. su pun geli gak..

@ainnoraini...thanks sudi singgah

@cik shiqa..ekekkekekekekkekek

@kak rosaliza.....waalaikumsalam....em.ttg harga tu su x tau la kak...lum ade yg post ttg harga dan bukti pembeliannya...setakat cakap2 harga tinggi su pun leh ....ekekekek